sobota, 9 lipca 2016

WHITE SHIRT + SHORTS / GAMISS.COM

Cześć Wszystkim!

Dzisiaj post ze 'zwyklakiem'. Bardzo lubię połączenie białej koszuli i szortów. Wiązane sandałki od Deezee.pl nawiązują do stylu boho, podobnie jak naszyjnik typu 'choker'[TUTAJ/HERE], który znalazłam na stronie www.gamiss.com. Szukałam takiego od dawna, dlatego bez wahania się na niego zdecydowałam. Kosztował niewiele, a uważam, że jest bardzo efektowny.

Nowością jest także torebka [TUTAJ/HERE], która pozytywnie mnie zaskoczyła. Jest solidnie wykonana i niczym nie przypomina chińskiego 'wyrobu'. Bardzo podobną widziałam swego czasu w Zarze.

Sklep GAMISS.COM oferuje mnóstwo fajnych ubrań i dodatków, co więcej, przesyłka przyszła do mnie kurierem w niecały tydzień, a sama mogłam śledzić jej transport dzień po dniu.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Do kolejnego!
S.♥
Fot.:Anita M.








Koszula/Shirt-Sinsay
 Szorty/Shorts-Bershka
Torebka/Bag-TUTAJ/HERE
Naszyjnik/Choker-TUTAJ/HERE
Sandały/Sandals-Deezee.pl 

https://www.pinterest.com/gamissitry/

40 komentarzy:

  1. Super choker i sandałki :)

    | MONIQUE |

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylóweczka, baardzo fajny ten choker!<3
    Sama zamówiłam podobny:D

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie :) Uroczy ten trójkątny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka bardzo fajna, linki kliknięte -14,22$, 1,87$ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz ;)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look! i mega torebka! <3

    www.fashion-utopia.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka faktycznie bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kolor szminki, kibicuje !

    OdpowiedzUsuń
  9. naszyjnik choc taki delikatny dodaje charyzmy calej stylizacji! jak dla mnie bomba!


    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest bardzo dobry miks letniego boho i klasycznej, letniej, miejskiej elegancji!
    Wyglądasz kobieco i stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygladasz super zestaw ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. a mnie się bardzo podoba torebka! ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. i love this simple yet pretty necklace!


    blackrosekay.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz super sandałki :) Takich szukałam .

    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham torby-worki ;) Ja swój kupiłam w MOHITO na fajnej wyprzedaży za 30zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ładnie! Ta biała koszula idealnie pasuje do postrzępionych szortów - jest szyk, a jednocześnie luz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. <3 idealnie! klasyka w najlepszym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super, podoba mi się takie połączenie :)! torebka rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  19. naszyjnik w stylu boho prezentuje się w tym zestawie cudownie!<3

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie i wygodnie, idealnie na lato!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. That is such a cool look, I love it! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  22. Naszyjnik świetny, ostatnio też ciągle na takie poluję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny zestawik! Ladny naszyjnik i jaka fajna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny naszyjnik!!! ślicznie wyglądasz pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Niby prosto, a super to wygląda :)!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega wisiorek :) Właśnie polubiłam takie przy samej szyi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szorty odrobinę mi się kryzą - pewnie zamienilabym je na czarne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie i minimalistycznie! :-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw , wybralaś świetne rzeczy ;*
    http://xthy.blogspot.com/
    kliknełam

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post!
    Obserwuje i zachęcam do zaoberwowania mojego bloga :)
    https://kindizajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)