poniedziałek, 14 sierpnia 2017

TRANSPARENT SLEEVES

Witajcie!

Ostatnio zaprezentowałam Wam letni dziewczęcy look, a dzisiaj pora na coś bardziej kobiecego, podkreślającego kształty. Bluzka, którą mam na sobie pochodzi z second handu i urzekła mnie przezroczystymi, rozkloszowanymi rękawami. Zapłaciłam za nią grosze, a wygląda naprawdę efektownie. Lumpeksową zdobyczą są także sandałki na brokatowym słupku - nowe z metką, za 25 zł. Z pewnością posłużą mi do niejednej stylizacji. Wielką popularnością cieszą się w ostatnim czasie jeansowe spódnice. Do swojej założyłam czarny pasek z ozdobną klamrą. Dodatki ograniczają się do kolczyków, zegarka oraz klasycznej torebki. Jest to moja propozycja na randkę lub imprezę. Co myślicie?

Do następnego!
S.♥
Fot.:Anita M.














Bluzka/Blouse-second hand
Spódnica/Skirt-Gamiss
Sandały/Sandals-Tu, second hand
Pasek/Belt-h&m
Zegarek/Watch-Henry London
Kolczyki/Earrings-Sinsay
Torebka/Bag-Reserved

51 komentarzy:

  1. Wyglądasz olśniewająco :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjecia! Stylizacja idealna na randkę ale i nie tylko ;) zdobycze lumpeksowe pierwsza klasa!
    monikachelstowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjecia! Stylizacja idealna na randkę ale i nie tylko ;) zdobycze lumpeksowe pierwsza klasa!
    monikachelstowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja- masz rację idealna na randkę a ta bluzka - REWELACJA

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna koszula i dżinsowa spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam sie w tej stylizacji, jest boska <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie wyglądzasz,bluzka jest śliczna, a jej połączenie z równie swietną spódniczka niebanalne!

    OdpowiedzUsuń
  8. I pomyśleć, że takie perełki tylko czekają, aż przyjdziemy po nie do SH <3
    a jeansowe kiecki niezmiernie mi się podobnają, znowu, bo jeszcze rok temu wyśmialabym kogoś, gdyby mi powiedział, że znów wrócą do łask :) hehe
    super kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny fason spódnicy, od dawna już takiej poszukuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mi się podoba takie zestawienie - sama bym się tak ubrała! pięknie <3 i za takie perełki kocham lumpeksy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj kochana uwielbiam twoje dziewczęce zestawy :) Powiem ci że bardzo przypominasz mi moją siostre cioteczną :) pięknego dnia :*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniale wyglądasz, bluzka wymiata!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka mi się spodobała, szukam podobnej właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Denim & black is always a great combo!
    Love, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie! Bluzka faktycznie coś w sobie ma, rękawy są boskie :)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna spódniczka!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/3-to-nie-weekend-bez.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak wspaniale wyglądasz! <3 Coraz bardziej mam ochotę na dżinsową spódniczkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosto ale z klasą super! Pasek niczym od Gucci ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. idealna propozycja na randkę :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna bluzka:) cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódniczkę to bym chętnie pożyczyła od Ciebie, super stylówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna, elegancka stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  23. love this post, so nice :)
    kisses :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjnie wyglądasz! Bluzka i sandałki są mega :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz <3
    super zestaw
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta stylizacja wpisuje się w mój gust, rewelacyjne sandały!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja :) Ciekawa ta bluzka :)
    http://allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna stylizacja :) Całość bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/denim-i-czerwien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluzeczka bardzo podoba mi się, super look ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw z pazurem, podobają mi się Twoje buty obcas jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz pięknie :D
    Spodniczka śliczna :D Bardzo podoba mi si Twój styl :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz bosko i mega oryginalnie :) super ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna stylizacja! Nie mogę się napatrzeć <3 spódnica jest rewelacyjna :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna stylizacja idealna na wieczór
    Pozdrawiam
    Roomkate.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. rękawy wyglądają naprawdę efektownie a tych sandałków to Ci po prostu zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. nice fashion and nice work found at your blog i like it. keep visit our blog hammer of thor

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajna stylizacja! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow!! Wyglądasz bosko <3 Cudowna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. No bluzeczka jest genialna, nadaje uroku całej stylizacji :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękna stylizacja! Uwielbiam połączenie jeansu z klasycznymi kolorami takimi jak czerń. Pasek jest wisienką na torcie i super podkreśla całość.

    Obserwuję i zapraszam do siebie ♥
    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. love how you styled that skirt with the top, great choice

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)